Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Шэстак, Ю. Т. - Вонкавая рэклама і ўваходы на гандлёвых вуліцах другой паловы ХІХ–пачатку ХХ стагоддзяў
Шэстак, Ю. Т. - Вонкавая рэклама і ўваходы на гандлёвых вуліцах другой паловы ХІХ–пачатку ХХ стагоддзяў
Книга (аналит. описание)
Автор: Шэстак, Ю. Т.
Вонкавая рэклама і ўваходы на гандлёвых вуліцах другой паловы ХІХ–пачатку ХХ стагоддзяў
Outdoor advertising and entrances on commercial streets in the second half of the 19th century – early 20th century
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шэстак, Ю. Т.
Вонкавая рэклама і ўваходы на гандлёвых вуліцах другой паловы ХІХ–пачатку ХХ стагоддзяў
Outdoor advertising and entrances on commercial streets in the second half of the 19th century – early 20th century
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Шэстак, Ю. Т.
Вонкавая рэклама і ўваходы на гандлёвых вуліцах другой паловы ХІХ–пачатку ХХ стагоддзяў = Outdoor advertising and entrances on commercial streets in the second half of the 19th century – early 20th century / Ю. Т. Шэстак // Архитектура: сборник научных трудов / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский национальный технический университет, Архитектурный факультет; [редколлегия: А. С. Сардаров (главный редактор) и др.]. – Минск: БНТУ, 2008 -. - Вып. 15 : / гл. ред. Армен Сергеевич Сардаров. – 2022. – С. 131-136. – Режим доступа : https://rep.bntu.by/handle/data/111645. – На белорус. яз.
У працы разглядаюцца сродкі вонкавай рэкламы, якія выкарыстоўваліся на гандлёвых вуліцах беларускіх гарадоў другой паловы ХІХ–пач. ХХ стст. Усталёўваюцца характэрныя рысы і спецыфіка формаўтварэння, праводзіцца параўнанне з іншымі часавымі перыядамі, абгрунтоўваецца правамоцнасць выкарыстання атэктанічнага падыходу да афармлення рэкламных канструкцый. Асобная ўвага надаецца пытанню арганізацыі ўваходу у крамы і такім яго складнікам, як аканіцы. Прапанаваны рэкамендацыі па аднаўленні вобліку тагачаснага гарадскога асяроддзя з дапамогай усталявання асаблівых рэгламентаў для вонкавай рэкламы і рэканструкцыі ўваходных вузлоў і вітрын.
659(091)
общий = БД Труды научных работников БНТУ : 2022г.
труды сотрудников БНТУ = Архитектурный факультет : кафедра "Архитектура жилых и общественных зданий"
труды сотрудников БНТУ = Бухгалтерский учет. Реклама (труды)
общий = НАРУЖНАЯ РЕКЛАМА
общий = Беларусь
общий = ИСТОРИЯ ВОПРОСА
общий = УЛИЦЫ
общий = 19 ВЕК ВТОРАЯ ПОЛОВИНА
общий = 20 ВЕК НАЧАЛО
Шэстак, Ю. Т.
Вонкавая рэклама і ўваходы на гандлёвых вуліцах другой паловы ХІХ–пачатку ХХ стагоддзяў = Outdoor advertising and entrances on commercial streets in the second half of the 19th century – early 20th century / Ю. Т. Шэстак // Архитектура: сборник научных трудов / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский национальный технический университет, Архитектурный факультет; [редколлегия: А. С. Сардаров (главный редактор) и др.]. – Минск: БНТУ, 2008 -. - Вып. 15 : / гл. ред. Армен Сергеевич Сардаров. – 2022. – С. 131-136. – Режим доступа : https://rep.bntu.by/handle/data/111645. – На белорус. яз.
У працы разглядаюцца сродкі вонкавай рэкламы, якія выкарыстоўваліся на гандлёвых вуліцах беларускіх гарадоў другой паловы ХІХ–пач. ХХ стст. Усталёўваюцца характэрныя рысы і спецыфіка формаўтварэння, праводзіцца параўнанне з іншымі часавымі перыядамі, абгрунтоўваецца правамоцнасць выкарыстання атэктанічнага падыходу да афармлення рэкламных канструкцый. Асобная ўвага надаецца пытанню арганізацыі ўваходу у крамы і такім яго складнікам, як аканіцы. Прапанаваны рэкамендацыі па аднаўленні вобліку тагачаснага гарадскога асяроддзя з дапамогай усталявання асаблівых рэгламентаў для вонкавай рэкламы і рэканструкцыі ўваходных вузлоў і вітрын.
659(091)
общий = БД Труды научных работников БНТУ : 2022г.
труды сотрудников БНТУ = Архитектурный факультет : кафедра "Архитектура жилых и общественных зданий"
труды сотрудников БНТУ = Бухгалтерский учет. Реклама (труды)
общий = НАРУЖНАЯ РЕКЛАМА
общий = Беларусь
общий = ИСТОРИЯ ВОПРОСА
общий = УЛИЦЫ
общий = 19 ВЕК ВТОРАЯ ПОЛОВИНА
общий = 20 ВЕК НАЧАЛО