Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книга, Елена Николаевна - Инновационные типы учреждений дополнительного образования детей
Книга, Елена Николаевна - Инновационные типы учреждений дополнительного образования детей
Книга (аналит. описание)
Автор: Книга, Елена Николаевна
Новые горизонты - 2016: Инновационные типы учреждений дополнительного образования детей
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Книга, Елена Николаевна
Новые горизонты - 2016: Инновационные типы учреждений дополнительного образования детей
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Книга, Елена Николаевна.
Инновационные типы учреждений дополнительного образования детей / Е. Н. Книга // Новые горизонты - 2016: сборник материалов III Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 29-30 ноября 2016 года. – Минск: БНТУ, 2016. – С. 48-49. – Режим доступа : http://rep.bntu.by/handle/data/40263. – На рус. яз.
In this article perspective directions of development of the architectural typology of modern institutions of additional education. Presents three main innovative types of institutions of additional education of children: – type 1 – educational function (the basic educational premises with a uniform distribution of auxiliary service spaces (bathrooms,storage); – type 2 – educational function + function power supply (kitchen, dining room, pantries, etc.) with a uniform distribution of auxiliary service spaces (bathrooms, storage); – type 3 – educational function + function power supply + sports and regenerative function (halls for physical education classes, clinic) with a uniform distribution of auxiliary service spaces (bathrooms, storage). Each functional type of the institution of childrens' additional education supplemented by office premises. Included in these functional types have standard values of the areas, which, depending on applicable laws and regulations, changes, supplements, either were not taken into account in the structure of institutions of additional education of children. Repetition, alternation or addition of the individual blocks allows to make the structure of the building of institutions of additional education of children more mobile, flexible, maneuverable, meet the social needs of the population.
727.05
общий = БД Труды научных работников БНТУ : 2016г.
труды сотрудников БНТУ = Архитектурный факультет : кафедра "Архитектура жилых и общественных зданий"
труды сотрудников БНТУ = Архитектура. Градостроительство (труды)
общий = ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
общий = АРХИТЕКТУРА
общий = ДЕТСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ
общий = УЧРЕЖДЕНИЯ ДОПОЛНИТЕЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ ДЕТЕЙ И МОЛОДЕЖИ
Книга, Елена Николаевна.
Инновационные типы учреждений дополнительного образования детей / Е. Н. Книга // Новые горизонты - 2016: сборник материалов III Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 29-30 ноября 2016 года. – Минск: БНТУ, 2016. – С. 48-49. – Режим доступа : http://rep.bntu.by/handle/data/40263. – На рус. яз.
In this article perspective directions of development of the architectural typology of modern institutions of additional education. Presents three main innovative types of institutions of additional education of children: – type 1 – educational function (the basic educational premises with a uniform distribution of auxiliary service spaces (bathrooms,storage); – type 2 – educational function + function power supply (kitchen, dining room, pantries, etc.) with a uniform distribution of auxiliary service spaces (bathrooms, storage); – type 3 – educational function + function power supply + sports and regenerative function (halls for physical education classes, clinic) with a uniform distribution of auxiliary service spaces (bathrooms, storage). Each functional type of the institution of childrens' additional education supplemented by office premises. Included in these functional types have standard values of the areas, which, depending on applicable laws and regulations, changes, supplements, either were not taken into account in the structure of institutions of additional education of children. Repetition, alternation or addition of the individual blocks allows to make the structure of the building of institutions of additional education of children more mobile, flexible, maneuverable, meet the social needs of the population.
727.05
общий = БД Труды научных работников БНТУ : 2016г.
труды сотрудников БНТУ = Архитектурный факультет : кафедра "Архитектура жилых и общественных зданий"
труды сотрудников БНТУ = Архитектура. Градостроительство (труды)
общий = ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
общий = АРХИТЕКТУРА
общий = ДЕТСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ
общий = УЧРЕЖДЕНИЯ ДОПОЛНИТЕЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ ДЕТЕЙ И МОЛОДЕЖИ