Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Справочник таблиц УДК
К списку таблиц УДК
005.21
Сортировать по: заглавиюдате издания
Книга
Grant, Robert M.
Contemporary strategy analysis: concepts, techniques, applications
Blackwell, 2001 г.
ISBN 0631207805
ЧЗ ЗИ
Grant, Robert M.
Contemporary strategy analysis: concepts, techniques, applications
Blackwell, 2001 г.
ISBN 0631207805
ЧЗ ЗИ
Книга
Skellon, Nick
Corporate сombat: the art of market warfare on the business battlefield
Nicholas Brealey Pub., 1999 г.
ISBN 1857882512
ЧЗ ЗИ
Skellon, Nick
Corporate сombat: the art of market warfare on the business battlefield
Nicholas Brealey Pub., 1999 г.
ISBN 1857882512
ЧЗ ЗИ
Книга
Whiteley, Richard
Customer-centered growth: five proven strategies for building competitive advantage
Addison-Wesley, 1996 г.
ISBN 0201479672
ЧЗ ЗИ
Whiteley, Richard
Customer-centered growth: five proven strategies for building competitive advantage
Addison-Wesley, 1996 г.
ISBN 0201479672
ЧЗ ЗИ
Книга
Hrebiniak, Lawrence G.
Making strategy work: leading effective execution and change
Prentice Hall, 2005 г.
ISBN 9780131467453
ЧЗ ЗИ
Hrebiniak, Lawrence G.
Making strategy work: leading effective execution and change
Prentice Hall, 2005 г.
ISBN 9780131467453
ЧЗ ЗИ
Книга
Obloj, Krzysztof
Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwalej przewagi konkurencyjnej
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001 г.
ISBN 8320812968
ЧЗ ЗИ
Obloj, Krzysztof
Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwalej przewagi konkurencyjnej
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001 г.
ISBN 8320812968
ЧЗ ЗИ
Книга
David, Fred R.
Strategic management: concepts and cases
Pearson Prentice Hall, 2005 г.
ISBN 0131276751
ЧЗ ЗИ
David, Fred R.
Strategic management: concepts and cases
Pearson Prentice Hall, 2005 г.
ISBN 0131276751
ЧЗ ЗИ
Книга
Burgelman, Robert A.
Strategic management of technology and innovation
Irwin, 1996 г.
ISBN 0256091285
ЧЗ ЗИ
Burgelman, Robert A.
Strategic management of technology and innovation
Irwin, 1996 г.
ISBN 0256091285
ЧЗ ЗИ
Книга
Gierszewska, Grazyna
Strategie przedsiebiorstw w dobie globalizacji
Wyzsza szkola handlu i prawa, 2004 г.
ISBN 83-88690-40-X
ЧЗ ЗИ
Gierszewska, Grazyna
Strategie przedsiebiorstw w dobie globalizacji
Wyzsza szkola handlu i prawa, 2004 г.
ISBN 83-88690-40-X
ЧЗ ЗИ
Книга
Regner, Patrick
Strategy creation and change in complexity - adaptive and creative learning dynamics in the firm: [dissertation for the degree of Doctor of Philosophy]
Institute of International Business, 1999 г.
ISBN 919717307X
ЧЗ ЗИ
Regner, Patrick
Strategy creation and change in complexity - adaptive and creative learning dynamics in the firm: [dissertation for the degree of Doctor of Philosophy]
Institute of International Business, 1999 г.
ISBN 919717307X
ЧЗ ЗИ
Книга
Котельников, В.Ю.
Ten 3. Стратегическое управление: принципиально новые подходы для эпохи быстрых перемен
ISBN отсутствует
ОХОФ
Котельников, В.Ю.
Ten 3. Стратегическое управление: принципиально новые подходы для эпохи быстрых перемен
Серия: Бизнес-коуч
ЭКСМО, 2007 г.ISBN отсутствует
ОХОФ
Книга
Laurie, Donald L.
Venture catalyst: the five strategies for explosive corporate growth
Perseus Publishing, 2001 г.
ISBN 0738204072
ЧЗ ЗИ
Laurie, Donald L.
Venture catalyst: the five strategies for explosive corporate growth
Perseus Publishing, 2001 г.
ISBN 0738204072
ЧЗ ЗИ
Книга
Ходкинсон, Джерард П.
Компетентная организация: психологический анализ процесса стратегического менеджмента
Гуманитарный центр, 2007 г.
ISBN 0-335-19903-8
ОХОФ, ОНЛ
Ходкинсон, Джерард П.
Компетентная организация: психологический анализ процесса стратегического менеджмента
Гуманитарный центр, 2007 г.
ISBN 0-335-19903-8
ОХОФ, ОНЛ
Книга
Хамел, Гари
Конкурируя за будущее: создание рынков завтрашнего дня
Олимп-Бизнес, 2002 г.
ISBN 5901028260
ОХОФ, ОНЛ
Хамел, Гари
Конкурируя за будущее: создание рынков завтрашнего дня
Олимп-Бизнес, 2002 г.
ISBN 5901028260
ОХОФ, ОНЛ
Статья
Файзрахманов, Фаниль Мударисович
Определившиеся позиции и основные доводы относительно создания фирмами конкурентных преимуществ в...
Determined positions and key arguments concerning creation of competitive advantages as a part of strategic coalitions (Part 1)
б.г.
ISBN отсутствует
Файзрахманов, Фаниль Мударисович
Определившиеся позиции и основные доводы относительно создания фирмами конкурентных преимуществ в...
Determined positions and key arguments concerning creation of competitive advantages as a part of strategic coalitions (Part 1)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Файзрахманов, Фаниль Мударисович
Определившиеся позиции и основные доводы относительно создания фирмами конкурентных преимуществ в...
Determined positions and key arguments concerning creation of competitive advantages as a part of strategic coalitions (Part 2)
б.г.
ISBN отсутствует
Файзрахманов, Фаниль Мударисович
Определившиеся позиции и основные доводы относительно создания фирмами конкурентных преимуществ в...
Determined positions and key arguments concerning creation of competitive advantages as a part of strategic coalitions (Part 2)
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Каплан, Роберт С.
Организация, ориентированная на стратегию: как в новой бизнес-среде преуспевают организации, применяющие сбалансированную систему показателей
Олимп-Бизнес, 2004 г.
ISBN 5901028686
ОХОФ
Каплан, Роберт С.
Организация, ориентированная на стратегию: как в новой бизнес-среде преуспевают организации, применяющие сбалансированную систему показателей
Олимп-Бизнес, 2004 г.
ISBN 5901028686
ОХОФ