Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> Факультет маркетинга, менеджмента и предпринимательства
Печать списка
--> Факультет маркетинга, менеджмента и предпринимательства
Рубрика
- Название:
- Факультет маркетинга, менеджмента и предпринимательства
- Название:
- кафедра "Маркетинг"
- Название:
- кафедра "Экономика и управление инновационными проектами в промышленности"
- Название:
- кафедра "Бизнес-администрирование"
- Название:
- кафедра "Межкультурная профессиональная коммуникация"
- Примечание:
- С 01.09.2017 г. кафедра "Современные европейские языки" была переименована в кафедру "Межкультурная профессиональная коммуникация"
- Название:
- кафедра "Торговое и рекламное оборудование"
Печать списка
Связанные описания:
Книга (аналит. описание)
Khramtsova, M. V.
Hew approaches to developing writing skills
б.г.
ISBN отсутствует
Khramtsova, M. V.
Hew approaches to developing writing skills
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мацкевич, Ю.В.
HiBrand в Минске: "Эффективные решения в бизнесе и маркетинге": [интервью с Андреем Пуртовым]
б.г.
ISBN отсутствует
Мацкевич, Ю.В.
HiBrand в Минске: "Эффективные решения в бизнесе и маркетинге": [интервью с Андреем Пуртовым]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гончарова, Вита Вадимовна
HR-МАРКЕТИНГ: новый подход в управлении персоналом
б.г.
ISBN отсутствует
Гончарова, Вита Вадимовна
HR-МАРКЕТИНГ: новый подход в управлении персоналом
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Гончарова, Вита Вадимовна
HR-маркетинг: современный подход к формированию кадрового состава: [маркетинг персонала]
б.г.
ISBN отсутствует
Гончарова, Вита Вадимовна
HR-маркетинг: современный подход к формированию кадрового состава: [маркетинг персонала]
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Ponomareva, N. P.
Implementation of joint investment projects with China in Belarus
б.г.
ISBN отсутствует
Ponomareva, N. P.
Implementation of joint investment projects with China in Belarus
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Montik, O. N.
Improvement of marketing communications methods and strategy of the building decoration industry ...
б.г.
ISBN отсутствует
Montik, O. N.
Improvement of marketing communications methods and strategy of the building decoration industry ...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Матвеенок, Татьяна Викторовна
Improving the guality of higher education in the new economic conditions
б.г.
ISBN отсутствует
Матвеенок, Татьяна Викторовна
Improving the guality of higher education in the new economic conditions
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Khramtsova, M. V.
Incorporating popular TV series and sitcoms in business English class
б.г.
ISBN отсутствует
Khramtsova, M. V.
Incorporating popular TV series and sitcoms in business English class
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Khramtsova, M. V.
Incorporationg literature in teaching business english
б.г.
ISBN отсутствует
Khramtsova, M. V.
Incorporationg literature in teaching business english
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Mitenkov, M.V.
Increasing effectiveness of demonstration of advertising information
б.г.
ISBN отсутствует
Mitenkov, M.V.
Increasing effectiveness of demonstration of advertising information
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Podupeiko, A. A.
Information and communication technologies for organization development
б.г.
ISBN отсутствует
Podupeiko, A. A.
Information and communication technologies for organization development
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Sorokina, A. I.
Interdisciplinary integration idea in education of managers
б.г.
ISBN отсутствует
Sorokina, A. I.
Interdisciplinary integration idea in education of managers
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Hramchova, M.V.
Is testing a necessary evil or motivating form of practice?
б.г.
ISBN отсутствует
Hramchova, M.V.
Is testing a necessary evil or motivating form of practice?
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Храмцова, Марина Васильевна
Make hay while the sun shines
б.г.
ISBN отсутствует
Храмцова, Марина Васильевна
Make hay while the sun shines
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Houcheng, Zhao
Marketing analysis of Chinese used car market
Маркетинговый анализ китайского рынка подержанных автомобилей
б.г.
ISBN отсутствует
Houcheng, Zhao
Marketing analysis of Chinese used car market
Маркетинговый анализ китайского рынка подержанных автомобилей
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Palonik, I. S.
Methodology for determining the calculation of the standard for the number of medical visits
Методика определения расчета норматива численности врачебных посещений
б.г.
ISBN отсутствует
Palonik, I. S.
Methodology for determining the calculation of the standard for the number of medical visits
Методика определения расчета норматива численности врачебных посещений
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Prybylskaja, G. V.
Modern methods in teaching foreign language at non-linguistic university
б.г.
ISBN отсутствует
Prybylskaja, G. V.
Modern methods in teaching foreign language at non-linguistic university
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Соловьева, Лариса Владимировна
Modern mobile technologies as an effective method of teaching english
б.г.
ISBN отсутствует
Соловьева, Лариса Владимировна
Modern mobile technologies as an effective method of teaching english
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Drobov, N.E.
Neural networks as a modern trend in the development of management, marketing and the tourism ind...
б.г.
ISBN отсутствует
Drobov, N.E.
Neural networks as a modern trend in the development of management, marketing and the tourism ind...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Киселева, Наталья Анатольевна
Online-технологии как средство активизации учебного процесса
б.г.
ISBN отсутствует
Киселева, Наталья Анатольевна
Online-технологии как средство активизации учебного процесса
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Перепечко, Наталия Николаевна
Practical use of lexical approach in teaching english
б.г.
ISBN отсутствует
Перепечко, Наталия Николаевна
Practical use of lexical approach in teaching english
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Zhalezka, B. A.
Problems of chinese used car market development
б.г.
ISBN отсутствует
Zhalezka, B. A.
Problems of chinese used car market development
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Kochatau, N. V.
Profit optimization taking into account tax burden and market prices
б.г.
ISBN отсутствует
Kochatau, N. V.
Profit optimization taking into account tax burden and market prices
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Матвеенок, Татьяна Викторовна
Research in higher education institutions of Germany as a mechanism of production development
б.г.
ISBN отсутствует
Матвеенок, Татьяна Викторовна
Research in higher education institutions of Germany as a mechanism of production development
б.г.
ISBN отсутствует