Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Gummesson, Evert - Total relationship marketing
Gummesson, Evert - Total relationship marketing
Книга
Автор: Gummesson, Evert
Total relationship marketing : from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new marketing paradigm
Издательство: Butterworth-Heinemann, 2000 г.
ISBN 075064463X
Автор: Gummesson, Evert
Total relationship marketing : from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new marketing paradigm
Издательство: Butterworth-Heinemann, 2000 г.
ISBN 075064463X
Книга
339 G94
Gummesson, Evert.
Total relationship marketing: from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new marketing paradigm / Evert Gummesson; published in association with the Chartered Institute of Marketing. – Oxford: Butterworth-Heinemann, 2000. – XIII, 281 p.: ill. – На англ. яз. - ISBN 075064463X (9780750644631): 20.00.
ГРНТИ 71.01.14
339.138
общий = МАРКЕТИНГ
общий = МАРКЕТИНГ ОТНОШЕНИЙ
общий = МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА
общий = МАРКЕТИНГОВЫЕ СТРАТЕГИИ
общий = КЛИЕНТЫ
общий = РЫНОЧНЫЕ ОТНОШЕНИЯ
339 G94
Gummesson, Evert.
Total relationship marketing: from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new marketing paradigm / Evert Gummesson; published in association with the Chartered Institute of Marketing. – Oxford: Butterworth-Heinemann, 2000. – XIII, 281 p.: ill. – На англ. яз. - ISBN 075064463X (9780750644631): 20.00.
ГРНТИ 71.01.14
339.138
общий = МАРКЕТИНГ
общий = МАРКЕТИНГ ОТНОШЕНИЙ
общий = МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА
общий = МАРКЕТИНГОВЫЕ СТРАТЕГИИ
общий = КЛИЕНТЫ
общий = РЫНОЧНЫЕ ОТНОШЕНИЯ
Филиал | Всего | Доступно для брони | Доступно для выдачи | Бронирование |
---|---|---|---|---|
ЧЗ ЗИ | 1 | 1 | 1 | Заказать |