Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> МАРКЕТИНГ
Печать списка
--> МАРКЕТИНГ
Рубрика
- Название:
- МАРКЕТИНГ
Печать списка
Связанные описания:
Книга
McDonald, Malcolm
Marketing plans: how to prepare them, how to use them
Elsevier, Butterworth-Heinemann, 2007 г.
ISBN 9780750683869
McDonald, Malcolm
Marketing plans: how to prepare them, how to use them
Elsevier, Butterworth-Heinemann, 2007 г.
ISBN 9780750683869
Книга
Putman, Anthony O.
Marketing your services: A step-by-step guide for small businesses and professionals
Wiley, 1990 г.
ISBN 0-471-50948-5
Putman, Anthony O.
Marketing your services: A step-by-step guide for small businesses and professionals
Wiley, 1990 г.
ISBN 0-471-50948-5
Книга (аналит. описание)
Drobov, N.E.
Neural networks as a modern trend in the development of management, marketing and the tourism ind...
б.г.
ISBN отсутствует
Drobov, N.E.
Neural networks as a modern trend in the development of management, marketing and the tourism ind...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Душкина, М.Р.
PR и продвижение в маркетинге: коммуникации и воздействие, технологии и психология : учебное пособие по специальности "Связи с общественностью"
ISBN 978-5-498-07787-1
Душкина, М.Р.
PR и продвижение в маркетинге: коммуникации и воздействие, технологии и психология : учебное пособие по специальности "Связи с общественностью"
Серия: Учебное пособие
Питер, 2010 г.ISBN 978-5-498-07787-1
Книга
Kotler, Philip
Principles of marketing: instructor's manual
Prentice Hall, 2001 г.
ISBN 9780130883728
Kotler, Philip
Principles of marketing: instructor's manual
Prentice Hall, 2001 г.
ISBN 9780130883728
Книга
McGrath, Micael E.
Product strategy for high-technology companies: accelerating your business to web speed
McGraw-Hill, 2001 г.
ISBN 0071362460
McGrath, Micael E.
Product strategy for high-technology companies: accelerating your business to web speed
McGraw-Hill, 2001 г.
ISBN 0071362460
Книга
Engel, James F.
Promotional strategy: Managing the marketing communications process
Irwin, 1991 г.
ISBN 0-256-08204-9
Engel, James F.
Promotional strategy: Managing the marketing communications process
Irwin, 1991 г.
ISBN 0-256-08204-9
Книга
Salvatore, Dominick
Schaum's outline of theory and problems of international economics
ISBN 0-07-054950-8
Salvatore, Dominick
Schaum's outline of theory and problems of international economics
Серия: Schaum's outline series
McGraw-Hill, 1996 г.ISBN 0-07-054950-8
Книга (аналит. описание)
Жудро, Михаил Кириллович
Smart-маркетинг 5Р (Zhudro) инактивиатор парадигмы "продвижение" в компетенциях маркетологов
б.г.
ISBN отсутствует
Жудро, Михаил Кириллович
Smart-маркетинг 5Р (Zhudro) инактивиатор парадигмы "продвижение" в компетенциях маркетологов
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Reshetilova, Tatyana B.
Successful marketing: textbook
National mining university, 2005 г.
ISBN 966-8271-96-3
Reshetilova, Tatyana B.
Successful marketing: textbook
National mining university, 2005 г.
ISBN 966-8271-96-3
Книга
Hester, Edward L.
Successful marketing research: The complete guide to getting and using essential information about your customers and competitors
Wiley, 1996 г.
ISBN 0-471-12381-1
Hester, Edward L.
Successful marketing research: The complete guide to getting and using essential information about your customers and competitors
Wiley, 1996 г.
ISBN 0-471-12381-1
Книга
McLeish, Barry J.
Successfull marketing strategies for nonprofit organizations
Wiley, 1995 г.
ISBN 0-471-10568-6
McLeish, Barry J.
Successfull marketing strategies for nonprofit organizations
Wiley, 1995 г.
ISBN 0-471-10568-6
Книга
T.1. : Managerial economics: [Proceedings of the seminar]: 27.02.95 - 03.03.95
1995 г.
ISBN отсутствует
T.1. : Managerial economics: [Proceedings of the seminar]: 27.02.95 - 03.03.95
1995 г.
ISBN отсутствует
Книга
T.2. : Pricing determination: [Proceedings of the seminar]: 27.02.95 - 03.03.95
1995 г.
ISBN отсутствует
T.2. : Pricing determination: [Proceedings of the seminar]: 27.02.95 - 03.03.95
1995 г.
ISBN отсутствует
Книга
T.3. : Working with financial statements: [Proceedings of the seminar]: 27.02.95- 03.03.95
1995 г.
ISBN отсутствует
T.3. : Working with financial statements: [Proceedings of the seminar]: 27.02.95- 03.03.95
1995 г.
ISBN отсутствует
Книга
O'Dell, Susan M.
The butterfly customer: capturing the loyalty of today's elusive consumer
John Wiley & Sons, 2000 г.
ISBN 9780471645184
O'Dell, Susan M.
The butterfly customer: capturing the loyalty of today's elusive consumer
John Wiley & Sons, 2000 г.
ISBN 9780471645184
Книга
Bangs, David H.
The market planning guide: creating a plan to successfully market your business, product, or service
Upstart Publishing Company, 1998 г.
ISBN 157410098X
Bangs, David H.
The market planning guide: creating a plan to successfully market your business, product, or service
Upstart Publishing Company, 1998 г.
ISBN 157410098X
Книга
McKinnon, Ronald I.
The order of economic liberalization:financial control in the transition to a market economy
The Johns Hopkins University Press, 1992 г.
ISBN 0-8018-4170-4
McKinnon, Ronald I.
The order of economic liberalization:financial control in the transition to a market economy
The Johns Hopkins University Press, 1992 г.
ISBN 0-8018-4170-4
Книга
Hiam A.
The portable MBA in marketing
ISBN 0-471-54728-X
Hiam A.
The portable MBA in marketing
Серия: The portable MBA series
Wiley, 1992 г.ISBN 0-471-54728-X

Заказать
На полку 

