Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Беларускi гiстарычны часопiс
Беларускi гiстарычны часопiс
Периодическое издание
Беларускi гiстарычны часопiс: навукова-тэарэтычны, навукова-метадычны часопiс / гал. рэд. А.А. Корзюк; заснавальнiк Мiнiстэрства адукацыi Рэспублiкi Беларусь, Дзяржаўная навуковая ўстанова "Інстытут гісторыі Нацыянальнай акадэміі навук Беларусі", "Адукацыя і выхаванне", выдавецтва (Мінск), Беларускi дзяржаўны ўнiверсiтэт. – Мінск: Адукацыя i выхаванне. - Выходзіць штомесяц з 1993 г. – На рус., белорус. яз. - ISSN 1993-1999.
Выпуск
748302
Беларускi гiстарычны часопiс. – 2024. – № 3. - Змест: “Громадный интерес к истории, отличающий наше нынешнее общество, налагает на историков обязательство — строго следовать научной истине” (интервью главного редактора “Беларускага гістарычнага часопіса” Александра Корзюка с директором Института российской истории РАН Юрием Петровым). Россия накануне Великой революции 1917—1922 гг.: современные историографические тренды / Ю. Петров. Башкиры в войнах и военных походах России / А. Ярмуллин. Служэнне навуцы і Айчыне: да 100-годдзя з дня нараджэння акадэміка Мікалая Аляксандравіча Барысевіча (1923—2015) / А. Жукава. Сакавіка — камуністычнае свята сялянкі і работніцы ў Беларусі ў 1920—1930-я гг. / Н. Барабаш. Пасляваеннае аднаўленне гасцінічнай галіны ў Гомелі (на прыкладзе санаторыя “Чонкі, гасцініц “Сож” і Гомель”) / А. Ведзь. Примеры заданий по формированию функциональной грамотности на уроках истории и обществоведения в VIII—XI классах / С. Герасимович. Эліністычная культура (усеагульная гісторыя, У клас) / Т. Козел. “Ад настаўніка гісторыі шмат у чым залежыць, якім будзе наша грамадства ў XXI стагоддзі” (інтэрв’ю намесніка галоўнага рэдактара “Беларускага гістарычнага часопіса” Наталлі Матусевіч з Наталляй Паплаўскай). Применение концептуальных карт как средства когнитивной визуализации на уроках истории / Н. Поплавская. Компетентностные задания “Нюрнбергский процесс: суд и уроки истории” (факультативные занятия “Великая Отечественная война советского народа”, IX класс) / Д. Волосевич. Итоговое обобщение по истории Беларуси XVI—XVIII вв. в форме интеллектуальной викторины “Своя игра” (история Беларуси, VII класс) / А. Казак. Вучэбны занятак “Маршрут духоўнасці: храмы і святыні Старадарожчыны” / І. Дубік.
Беларускi гiстарычны часопiс: навукова-тэарэтычны, навукова-метадычны часопiс / гал. рэд. А.А. Корзюк; заснавальнiк Мiнiстэрства адукацыi Рэспублiкi Беларусь, Дзяржаўная навуковая ўстанова "Інстытут гісторыі Нацыянальнай акадэміі навук Беларусі", "Адукацыя і выхаванне", выдавецтва (Мінск), Беларускi дзяржаўны ўнiверсiтэт. – Мінск: Адукацыя i выхаванне. - Выходзіць штомесяц з 1993 г. – На рус., белорус. яз. - ISSN 1993-1999.
Выпуск
748302
Беларускi гiстарычны часопiс. – 2024. – № 3. - Змест: “Громадный интерес к истории, отличающий наше нынешнее общество, налагает на историков обязательство — строго следовать научной истине” (интервью главного редактора “Беларускага гістарычнага часопіса” Александра Корзюка с директором Института российской истории РАН Юрием Петровым). Россия накануне Великой революции 1917—1922 гг.: современные историографические тренды / Ю. Петров. Башкиры в войнах и военных походах России / А. Ярмуллин. Служэнне навуцы і Айчыне: да 100-годдзя з дня нараджэння акадэміка Мікалая Аляксандравіча Барысевіча (1923—2015) / А. Жукава. Сакавіка — камуністычнае свята сялянкі і работніцы ў Беларусі ў 1920—1930-я гг. / Н. Барабаш. Пасляваеннае аднаўленне гасцінічнай галіны ў Гомелі (на прыкладзе санаторыя “Чонкі, гасцініц “Сож” і Гомель”) / А. Ведзь. Примеры заданий по формированию функциональной грамотности на уроках истории и обществоведения в VIII—XI классах / С. Герасимович. Эліністычная культура (усеагульная гісторыя, У клас) / Т. Козел. “Ад настаўніка гісторыі шмат у чым залежыць, якім будзе наша грамадства ў XXI стагоддзі” (інтэрв’ю намесніка галоўнага рэдактара “Беларускага гістарычнага часопіса” Наталлі Матусевіч з Наталляй Паплаўскай). Применение концептуальных карт как средства когнитивной визуализации на уроках истории / Н. Поплавская. Компетентностные задания “Нюрнбергский процесс: суд и уроки истории” (факультативные занятия “Великая Отечественная война советского народа”, IX класс) / Д. Волосевич. Итоговое обобщение по истории Беларуси XVI—XVIII вв. в форме интеллектуальной викторины “Своя игра” (история Беларуси, VII класс) / А. Казак. Вучэбны занятак “Маршрут духоўнасці: храмы і святыні Старадарожчыны” / І. Дубік.
Филиал | Всего | Доступно для брони | Доступно для выдачи | Бронирование |
---|---|---|---|---|
ОПИ | 1 | - | 1 | Недоступно |