Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Савiцкая, I. У. - Педагагічная дыягностыка ў вучэбна-выхаваўчым працэсе: сутнасць, функцыі, прынцыпы арганізацыі
Савiцкая, I. У. - Педагагічная дыягностыка ў вучэбна-выхаваўчым працэсе: сутнасць, функцыі, прынцыпы арганізацыі
Книга (аналит. описание)
Автор: Савiцкая, I. У.
Непрерывная система образования "Школа - университет". Инновации и перспективы: Педагагічная дыягностыка ў вучэбна-выхаваўчым працэсе: сутнасць, функцыі, прынцыпы арганізацыі
Pedagogical diagnostics in the educational process: essence, function, principles of organization
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Савiцкая, I. У.
Непрерывная система образования "Школа - университет". Инновации и перспективы: Педагагічная дыягностыка ў вучэбна-выхаваўчым працэсе: сутнасць, функцыі, прынцыпы арганізацыі
Pedagogical diagnostics in the educational process: essence, function, principles of organization
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Савiцкая, I. У.
Педагагічная дыягностыка ў вучэбна-выхаваўчым працэсе: сутнасць, функцыі, прынцыпы арганізацыі = Pedagogical diagnostics in the educational process: essence, function, principles of organization / І. У. Савіцкая, А. П. Сахончык // Непрерывная система образования "Школа - университет". Инновации и перспективы: сборник статей V Международной научно-практической конференции, Минск, 28-29 октября 2021 г. / [редколлегия: О. К. Гусев и др.]. – Минск: БНТУ, 2021. – С. 234-237. – Режим доступа : https://rep.bntu.by/handle/data/107048. – На белорус. яз.
У артыкуле раскрываецца паняцце і сутнасць педагагічнай дыягностыкі ў сістэме работы педагога, вызначаны яе мэта і функцыі ў вучэбна-выхаваўчым працэсе, а таксама прынцыпы арганізацыі.
37.012
общий = БД Труды научных работников БНТУ : 2021г.
труды сотрудников БНТУ = Факультет технологий управления и гуманитаризации : кафедра "Белорусский и русский язык"
труды сотрудников БНТУ = Образование. Педагогические науки (труды)
общий = ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ДИАГНОСТИКА
общий = ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ПРОЦЕСС
общий = ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
Савiцкая, I. У.
Педагагічная дыягностыка ў вучэбна-выхаваўчым працэсе: сутнасць, функцыі, прынцыпы арганізацыі = Pedagogical diagnostics in the educational process: essence, function, principles of organization / І. У. Савіцкая, А. П. Сахончык // Непрерывная система образования "Школа - университет". Инновации и перспективы: сборник статей V Международной научно-практической конференции, Минск, 28-29 октября 2021 г. / [редколлегия: О. К. Гусев и др.]. – Минск: БНТУ, 2021. – С. 234-237. – Режим доступа : https://rep.bntu.by/handle/data/107048. – На белорус. яз.
У артыкуле раскрываецца паняцце і сутнасць педагагічнай дыягностыкі ў сістэме работы педагога, вызначаны яе мэта і функцыі ў вучэбна-выхаваўчым працэсе, а таксама прынцыпы арганізацыі.
37.012
общий = БД Труды научных работников БНТУ : 2021г.
труды сотрудников БНТУ = Факультет технологий управления и гуманитаризации : кафедра "Белорусский и русский язык"
труды сотрудников БНТУ = Образование. Педагогические науки (труды)
общий = ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ДИАГНОСТИКА
общий = ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ПРОЦЕСС
общий = ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ